חמשת המפתחות לזיהוי חברה מומלצת למיתוג ואסטרטגיה

1. הסתמכו על האינטואיציה שלכם!

אם הקמתם עסק ואתם מנהלים אותו… אתם אנשים חכמים, אינטלקטואלים ובעלי נסיון הקשיבו לשיחה שערכתם מהצד, צאו מעצמכם ובדקו: האם הבטיחו לכם הרים וגבעות? מיתוג או עיצוב הלוגו בזמן קצר מאד? אם כן – תברחו מהר… מיתוג ובניית מוניטין הם עניין של תהליך הצריך להיות עמוק ונכון, לוגו לא בונים כהרף עין.

2. סל מוצרים ושרותים גדול

לא מספיק לעצב רק לוגו ולחכות ללקוחות שיגיעו…. הם יתקעו בדרך J
צריך לקחת בחשבון שימשיכו ללוות אתכם במסירות עם כל פריטי המיתוג ודרכי השיווק שהעסק שלכם צריך, נסו להבין מהשיחה האם מדברים אתכם מתוך הבנה ונסיון מקצועי, האם יש להציע לכם שרותים נוספים, האם נותנים לכם מעטפת מיתוג מושלמת… כמו הדפסה במחירים נוחים של הניירת המשרדית שעיצבתם, שלא תתקעו עם חיפוש אחרי בתי דפוס והצעות מחיר… בניית אתר מקצועי שיראה את כל השירותים שאתם מציעים, כתיבה שיווקית ועוד

3. חברת ענק אינה בהכרח טובה יותר

ישנן חברות ענק או מתיימרות להראות ככאלו… לא תמיד זה מה שהעסק שלך צריך, לפעמים דווקא צוות קטן ואכפתי, שלא לוקח עשרות לקוחות בחודש יוכלו ללוות ולדאוג להצלחת העסק שלכם טוב יותר

4. התהליך הנכון הוא המפתח להצלחה

וודאו כי החברה משקיעה בתהליך שקודם למיתוג ולא משחקת עם צבעים ופונטים בלי כל משמעות העקר שיראה יפה מבחינה חזותית. יופי לא מוכר!
שפה נכונה, ערכים נכונים וכתיבה מושכת – הם אלו שיוצרים את המותג, גורמים ללקוחות להזדהות איתו ולרצות לקנות אותו


5. המלצות מלקוחות מרוצים

לקוחות מרוצים הם הפרסומת הטובה ביותר לעסק! לא פעם שואלים אותי בהתפעלות, רגע, אז איך לקוחות מגיעים אליך? התשובה שלי היא קודם סיעתא דשמיא, אך בדרך הטבעית שתסתכלו על זה – פה לאוזן, לקוח מרוצה פשוט מביא בכנפיו כמה נוספים, זו הדרך הטובה ביותר! אז אם מתחמקים מלתת לכם שמות/טלפונים של לקוחות… כנראה שמשהו כאן לא משהו…

תמי כץ | ארט דירקטור

תמי כץ | ארט דירקטור

למעלה מעשור בעולם המיתוג והעיצוב, מלווה עסקים במסירות ואכפתיות ליצירת תדמית מושלמת ומוכרת

שיתוף ב facebook
שיתוף ב print
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן